Verslag Plaatselijke Rit door Ival - 2016-05-16

Verslag

Om het opgelopen melkzuur uit de benen te krijgen van de rit daags voordien is er niks beter dan een leuk zondagsmorgen ritje te rijden onder vrienden  dan rond te lopen met een uit de kluiten gewassen dildo van Black Magic en wat erotische doch vreemde bewegingen uit te voeren op de grond om zogezegd de spieren te relaxeren, sorry maar daar heb ik wat bedenkingen bij.

De rit van gisteren zat me blijkbaar nog wat in het lijf  want niks vermoedend lag ik lekker  knus en warmpjes  bij moeder onder de lakens lekker te dromen of die verdomde telefoon begon zowaar van mijn nachtkastje te trillen van ongeduld door een mislopen bericht.

Ik half ontwaakt en pisnijdig die telefoon vastgenomen en door de kamer gegooid om vervolgens dan toch uit dat bed te komen om te kijken wie of wat er een bericht had nagelaten.

T’was Pé , hela moatje , ik kom bij je langs met McG om 8.45 !!!

Fuck t’was 8.35 en ik lag nog in mijn nest te dromen van een nieuwe motor met zijkoffers en een windscherm, hoe is het mogelijk ik had nog niet kunnen uitmaken welk kleur van koffers ik ging nemen en hoe ik dat aan moederlief ging uitleggen.

Direct terug bericht dat ik ging passen voor deze keer, maar dit viel in dovenmansoren.

We zullen wel wachten, miljaar hoe moet ik dit nu weer verkopen aan moederlief, ik had daags voordien plechtig beloofd op mijn communiezieltje om zondag eens niet te fietsen en deze keer een pannenkoek te gaan eten met haar, kwestie om de kerk in het midden te laten.

Ik dan toch opgestaan met het nodig verwijt ter mijne adres van hoeveel mijn communiezielje wel waard is.  Schatje ik kan mijn vrienden toch niet in de kou laten staan , ontketend antwoorde vrouwlief , ze zouden van mijn part mogen wachten tot het sneeuwt in Afrika , je had het mij zo beloofd !!!

Met deze laatste woorden en als een gebroken man ben ik gelijk een geslagen hond de trappen afgedaald  , mijn stalen ros bestegen die nooit tegenstribbelt en vertrokken de opkomende zon tegemoet.

Aangekomen bij Robby’s waar iedereen reeds ongeduldig stonden te wachten op mijn komst konden wij onze rit aanvatten richting HET KEUN waar we als gedisciplineerde fietsers de fietspaden hebben benut om zo langs de nationale dijk naar Cadzand bad te rijden en zo de mooie fietspaden te berijden bij onze noorderburen aan een rustig tempootje met het nodige vertier.

Ik zal het maar vernoemen maar op een gegeven moment hebben we allemaal een poging gewaagd om een dijk op te rijden door het hoge struikgewas in Cadzand, waarvan het echter enkel champ fitzy en Pé  gelukt was , bij deze heb ik dan ook alles verteld.

Dit hebben we de rest van de rit mogen aanhoren hoe goed ze wel waren, ik kan er toch ook niks aan doen dat er tevéél pk’s uit mijn benen komen en de grasvodden in het rond vliegen hé.

Op een lekker tempootje hebben we dan terug naar België gereden en het ritje naar een hoger niveau getild, te beginnen met een off-road traject naast de dijken door de dichtgegroeide paden waar blijkbaar enkel ik en Pé het zagen zitten om door te rijden.

We hebben elkaar teruggevonden ter hoogte van Kinder Siska. Het bos hebben we laten liggen voor wat het was om vervolgens in de Blinkaert een nieuw spelletje op touw te zetten.

Opdracht was om de toertochtrit af te haspelen zonder voet aan de grond te zetten wat mij gelukt is,  Dalton afgeklopt op 1 strafpunt, Pé op 85 strafpunten en de rest volgde.Raar maar waar die leuze van hoge gras, dijk, Nederland heb ik niet meer gehoord ?

Voldaan hebben we dan richting gezet naar de Nation om ons tegoed te doen aan wat versnaperingen en wat drank.

Met dank aan Dalton, Pé, Ice, Fitzy McG en Mouse voor deze leuke rit.

IVAL

Info

We vertrekken om 9u, vertrekkend van de RBSC, voor een ritje van 2 uur.

Deelnemers

Ival, Fitzy, McG, chuck, ok, A-dalton, Moose

Reacties op dit evenement.

Ival schreef op 19-05-2016 :

Witte koffers en een blauw scherm met een sticker van de Buffalo's erop. TOP !!!! Okay

schreef op 19-05-2016 :

weerom 'n goe verslagske van onze slaper !! Maar ik had, dacht ik toch maar 83 strafpunten in't bos :):)Wel vergeten te vermelden dat we er Ice afgereden hebben hé (woehahahahahaha, nu is 't ie nog dulder !!!) By the way, al beslist over die moto, en wa zegt je vrouwe dervan....( weeral woehahahahaaha ha)

Ival schreef op 18-05-2016 :

OK

Fitzy schreef op 18-05-2016 :

@ Ival, bedankt voor de verslag maat, waar vind je de tijd ?, je ben zo veel weg met je vrouwtje, tis niet te geloven dat je tijd vind voor de Wacky’s ;-). Vanaf dat iedereen wakker was ( uitgenomen Moose, de gast geeft heel de ochtend geslapen en niks gezegd, zelfs met de apre, het moet lastig zijn om te gaan met ECHTE venten. Maar ie was er !!!!!!!! ). Heel de ochtend elkaar kloten en lachen. Pé en ik waren content met ons exhibitie klimmen en Ival met zijn kunsten in het Bos !!!!. Nadien was het ook zeer leuk in de Nation en nogmaals bedankt Ival !!!!.

Space schreef op 17-05-2016 :

Man ,man man , hier is geen houden meer aan , hopelijk ga je remmen op het einde van de transpyr , of ga je de middelandse zee bevaren op je vélo.

Chemicale Pete schreef op 17-05-2016 :

Black Wacko, it is. Sterk!

Black magic schreef op 16-05-2016 :

Tis nie echt plaatselijk maar het heeft hm vandaag afgespeeld. Feedback Ardennen trophy . Zoals ik gisteren al verteld had wilde ik me weekend afsluiten met nog wa hoogtemeters, zodoende vanmorgen om 6h vertrokken met de auto met de gps ingesteld met la Reid als bestemming. Op 20km mocht ik me gps al uitzetten want der was een convoi van auto's met fietsrekken, allemaal met dezelfde bestemming. We waten gelijk soldaten die ten strijde gingen trekken, toegekomen fucccckkk wa is me da hier. In tegenstelling tot raid Boiq in Anhée van vorige week is da een mega evenement ja man. Zeker een miljooooeeeeennnnnn bikers up zen minst. Ingeschreven en na een half uur gewacht te hebben om te kunnen schijten naar de start, die door de drukte en verschillende afstanden in boxen ingedeeld was. Ik stond ,een beetje ongewild, vooraan in me box. Juste nevers 2 Hollanders met vele streken en wind , joengers mo joengers pret en glorie nie normaal ik moesten der verre van braken. Ken ze nog were gezien achter 20km mo twas vele minder wi =biglaugh= . Den start was helemaal beneden dusja je kunt het al raden he direct een klim van je welste om U tegen te zeggen, verstandig dak geworden ben mezelf heel rustig gehouden en op souplesse naar boven. Van de 200 da in mijn box stonden vlogen der in de eerste 300meter zeker 150 me voorbij. Ik tegen mezelf , minster black et tied wi no worries. Nice en easy ik hoorde der al blazen en hoesten en spuigen gelijk da we al 100km gereden hadden. Eens boven een duik in het bos nie technisch maar dan terug een klim op een dubbel track , nu met een iets hoger tempo naar boven en stak in die klim zeker al 30man voorbij. tot de eerste bevoorrading ws het heel druk en kon je enkel op moeilijke klims een paar man voorbijsteken. Zag nu en dan nog 1 voorbij vliegen op klims waarvan ik zei das toch nie normaal maarja de meeste waren van de 50km of 75km. We reden door verschillende beekjes waarvan sommige diep en breed genoeg da je schoenen lekker volliepen, vond het wel 20gr te koud voor zoiets ma ja soit ken al voor grotere zeeën bevare =bow= =crazy= =coolbrows= . Tis een Ardennen rit met volgens de organisatie 2500hm (volgens me uurwerk 2705 en me Garmin 2740 )dus ja ik moet der geen tekening bij maken he twas klimmen en dalen de 1 al wa technischer dan de andere maar twas super fun. Al moet ik zeggen dat Anhée toch meer de moeite was en 3maal goedkoper!!! Hier betaalde je 35€ voor de 100km vond da wel genoeg, moet er wel bijzeggen dak zeker voor 40€ rijsttaarten gegeten heb aan de bevoorradingen =biglaugh= . Er vormde zich onweerswolken boven la Reid en ik voelde de bui al hangen maar nee die bleven uit, al had ik toch een slecht voorgevoel hierbij. En ja hoor 2 km na de laatste bevoorrading waar ze me vertelden dat nog 10km was, kwam er een afdaling ik knipte met een tang me remkabels door om zeker nie te kunnen remmen en liet me vallen gelijk een steen yeehaaaa den dezen is er. Jump hier jump daar en dan een jump teveel van het goeie me achterwiel paraplu thohoho =help= . Euhmm' opgeven nee ik denk het nie klimmen ging nie meer maar dalen en plat ging nog een beetje twas gelijk in een zwart wit film hahaha . Iedereen die me passeerde lachte of zei chapeau en den dezen zo naar de finsch waar ik met veel applaus en wijzende vingers naar me achterwiel over de streep kwam. Weliswaar met een uur vertraging maar tis beter dan plooien =crazy= . Ben content twas een goeie afsluiter ondanks me tegenslag super content , 360km en bijna 4500hm in 3 dagen zonder krampen of andere klachten tis dat da ik eens wilde weten. Grtz black magic

Fitzy schreef op 14-05-2016 :

ok

Plaats een reactie

captcha

Verjaardagskalender

Klik om de kalender te bekijken
High 5 - Sports NutritionGB EXPRESSPaljas BierCMKSchrijnwerkerij RotsaertHenry Delheye - Schil der- en decoratiewerkenVlamynck Brood-BanketMichel Van Mol  FietsenCreative DesignsThierry Ide SanitairCallant Luc Decoratieteam bvbaDe Zilvertorens